2012. október 6., szombat

F277-F278-F279-F280

Nos, akkor szépen sorban. Elmentem egy gyógytornászhoz, hogy segítsen az ülőmunka és egyéb élettani sajátosságok okozta problémák kezelésében, illetve a későbbi, esetleg nagyobb gondok elkerülésében. Másfél óra alatt úgy elfáradtam, mint egy ló. Azt hittem, van hátizmom, hasizmom, de mint tudjuk, minden relatív és legtöbbször fejleszthető. Például ezekel a gyakorlatokkal:


Folyamatosan gyarapodnak az őszi díszek a lakásban. Úgy szeretem a gesztenyéket! Esténként pedig már jól esik illóolajat párologtatni, mécset gyújtani.




Itt a sütőtökszezon! Ma reggel vettem két nagyot a piacon. És rögtönzött recepttel* el is készítettem az egyiket. Még a sütőben az ebéd, nem tudom, milyen lett...


* Kockára vágott krumplit előfőztem pici sóval. A megtisztított, kockára vágott sütőtököt előfőztem gyömbéres, sós, citromborsos vízben. A kockára vágott csirkemellet zsírjára pirított bacon szalonnakockákon picit átforgattam, hogy színt kapjon. Ezután a lecsöpögtetett krumplit, sütőtököt, az előpirított csirkemellet, és a kockára vágott almát egy pici vajjal kikent sütőformába rendeztem. Meglocsoltam  tejföl és tejszín keverékével. Letakartam fóliával, előmelegített sütőbe toltam és most várok...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése